Witamy Państwa w strefie usług elektronicznych

Gminy Miedźna

W strefie usług elektronicznych można uzyskać:

  • Dostęp do informacji o stanie spraw oraz zobowiązaniach podatkowych i opłatach Twoich oraz osób fizycznych i prawnych, które reprezentujesz, jak również informacji z innych rejestrów urzędu - dostęp ten wymaga rejestracji i uwierzytelnienia.

  • Możliwość elektronicznej realizacji płatności zobowiązań wobec Urzędu. 

  • Dostęp do formularzy elektronicznych usług udostępnianych przez Urząd.

  • Jak korzystać z systemu - poradnik 


Rejestracja:

  • Dostęp do danych o stanie Państwa spraw, zobowiązaniach podatkowych i opłatach, oraz niektórych, związanych z Państwem, wpisach w rejestrach prowadzonych przez Urząd jest możliwy po dokonaniu rejestracji.

  • Rejestracja wymaga posiadania konta na ogólnopolskiej elektronicznej platformie usług administracji publicznej ePUAP.

  • Jeżeli masz już konto na platformie ePUAP, to wypełnij i złóż "Wniosek o konto na platformie eUrząd"  podpisując go podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym .

  • Jeżeli nie masz  profilu zaufanego możesz go założyć tutaj i wybrać jedna z opcji potwierdzania - osobiście możesz potwierdzić profil zaufany w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej (ul. Wiejska 131  – 1 piętro budynku, pokój nr 15  tel 32 2116196 wew 12).

  • Można również pobrać formularz do wypełnienia:

    Wniosek dla osób fizycznych

    Wniosek dla osób prawnych

    Wniosek o deaktywację konta

    Jak korzystać z systemu - poradnik

          Po wypełnieniu wniosku należy złożyć go osobiście w Urzędzie



Więcej informacji o strefie usług elektronicznych (platformie eUrząd) uzyskasz wybierając opcję Pomoc z menu.

Logo Uni Europejskiej z opisem